publication venue for
- Future journalists' fight against disinformation: analysis of university training offers and challenges in the Spanish context. 36:171-185. 2023
- Regional public subsidies for the media in Spain: amounts, beneficiaries and impact on income statements = Ayudas públicas autonómicas a medios de comunicación en España: cuantía, beneficiarios e impacto en las cuentas de resultados. 36:81-93. 2023
- Analysis of COVID-19 news coverage by Televisión Española (TVE1) = Análisis del tratamiento informativo de la COVID-19 por Televisión Española (TVE1). 35:17-28. 2022
- Stolen innocence? Observance of the EU Directive on presumption of innocence by Spanish crime reporting. 34:15-30. 2021
- Who counts? The presence of women directors in Spanish independent cinema through a data analysis of film circulation (2013-2018). 33:101-118. 2020
- The social media presence of Ibex 35 top executives and their role as influencers = La presencia en redes sociales de los máximos ejecutivos del Ibex 35 y su papel como influencers. 33:313-328. 2020
- Analysis of the Level of Immersion of 360º Video Features Produced by Spanish Media = Análisis del nivel de inmersión de los reportajes en vídeo en 360º producidos por medios periodísticos españoles. 32:77-95. 2019
- La investigación en comunicación en España: temporalidad laboral, producción intensiva y competitividad = Communication research in Spain: labor temporality, intensive production and competitiveness. 31:229-242. 2018
- Big Data as a differentiating sociocultural element of data journalism: the perception of data journalists and experts. 31:193-209. 2018
- Professional Skills and Profiles in Journalism Demanded by Companies: Analysis of Offers at LinkedIn and Infojobs = Competencias profesionales y perfiles en Periodismo demandados por las empresas: análisis de las ofertas en LinkedIn e Infojobs. 31:211-229. 2018
- Interest and willingness to pay for investigative reporting : a solution for the crisis of journalism?. 29:1-20. 2016
- Media and contemporary tattoo = Los medios de comunicación y el tatuaje contemporáneo. 29:69-81. 2016
- The Communication Policy of the European Commission: Radio Broadcasting since the 90s, from Radio E to Euranet Plus. 28(1):13-27. 2015
- Twitter como canal de comunicación corporativa y publicitaria = Twitter as an advertising and corporate communication channel. 27:21-54. 2014
- Lo coloquial como estrategia argumentativa en el comentario radiofónico. 26:21-48. 2013
- Alfonso GUMUCIO DAGRON. Antología de la comunicación para el cambio social. Lecturas históricas y contemporáneas.Plural, La Paz, 2008, 1413 pp. 23. 2010
- Journalistic Ethics: Praxis, Dysfunctions and Challenges from the Perspective of Communication Professionals in the Community of Madrid (2006-2009). 23:77-104. 2010
- La deontología periodística: praxis, disfunciones y retos desde la perspectiva de los profesionales de la comunicación en la Comunidad de Madrid (2006-2009). 23:77-104. 2010