publication venue for
- Channels produced by LGBT+ YouTubers: gender discourse analysis. 97-121. 2018
- Changing civil society in Spain through transparency and civic technologies. 11:61-77. 2017
- El mercado televisivo español: concentración y precariedad. 11:140-152. 2017
- Hacia una comunicación política avanzada en la Internet 2.0. 9:113-139. 2015
- Good practices in audiovisual diversity. Hype or hope?. 8:91-103. 2014
- "Journalists" perceptions about regulation and conflicts in their work: the case of Madrid-based news proffessionals. 8:123-142. 2014
- Television, identidad y memoria: representacion de la guerra civil española en la ficcion contemporanea. 7:57-92. 2013
- Public Aid as a Measure of State Interventionism in the Portuguese and Spanish Press. 7:47-64. 2013
- Difundir información, principal uso que las emisoras de radio generalistas españolas están haciendo de Twitter = Providing information, main use of Spanish talk radio stations on Twitter. 6:193-227. 2012
- Internet, Televisión y Convergencia: nuevas pantallas y plataformas de contenido audiovisual en la era digital. El caso del mercado audiovisual online en España. 6:57-75. 2012
- Also in the newspapers: Spanish women in defense of the 2nd Republic. 5:25-44. 2011
- Reorganización en los grupos multimedia españoles: la nueva cartografía. 5:157-174. 2011
- La percepción social de las actitudes éticas periodísticas en Madrid: el tratamiento de los colectivos desfavorecidos. 4:59-75. 2010
- Development of digital satellite pay TV in Spain (2004-2008). 3:209-233. 2009
- España, Francia, Italia y Portugal: cuatro modelos diferenciados de prensa euromediterránea. 3:62-84. 2009